Funktsional
Funktsional
Kompaniya haqida:
Alpha Education — Toshkentdagi biznes maktab boʻlib, u menejment, moliya, marketing, savdo va Soft Skills yoʻnalishlarida kurslar va ochiq maʼruzalar oʻtkazadi, ular orasida muzokaralar olib borish, ishontirish va taqdimot koʻnikmalari mavjud.
Muammolar:
Mijozlarga xizmat ko'rsatishning chalkashligi.
Barcha aloqalar ulangan yagona tizim yo'q, shuning uchun bir mijoz bilan bir nechta menejerlar ishlaydi.
Mijozlar bilan ishlashning yagona qoidalari yo'q.
Menejerlar mijozlar bilan o'ziga xos tarzda muloqot qilishadi va mijoz bilan ishlab chiqish uchun yagona tartibga solish yo'q.
Menejerlar mijozlar bazasi bilan ishlamaydi.
Murojaat qoldirgan, lekin xarid qilmagan mijozlarning osishi yo'q, ma'lumotlar bazasi orqali qo'ng'iroqlar va pochta jo'natmalari mavjud emas.
Analitika yo'q.
Ilovadan sotuvga o'tish to'g'risida ma'lumotlar yo'q, menejerlarning ishi haqida ma'lumotlar yo'q.
Yechimlar
Biz qoidalarni yozdik va sotuv voronkani o'rnatdik.
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatib turish, standart xat yuborish. Tizimning o'zi o'z vaqtida menejerga mijozni qayta ishlashning keyingi bosqichini ko'rsatildi.
Murojaat kanalari bilan bilan integratsiya
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Sipuni onlayn telefoniya.
Mijozlarning barcha so'rovlarini yozib oladi. Telefon avtomatik ravishda bitim kartasiga biriktiriladi, sotuvchilar raqamni terish uchun vaqt sarflamaydilar, ular bir marta bosish bilan qo'ng'iroq qilishadi. Savdo bo'limi boshlig'i istalgan vaqtda yozuvni tinglashi va agar kerak bo'lsa, menejerga har xil turdagi mijozlar bilan qanday ishlashni aytib berishi mumkin.
Analitika
Endi savdo bo'limi boshlig'i ilovalar, mijozlarni qayta ishlash, konvertatsiya qilish va menejerlarning onlayn ishlashi haqida barcha ma'lumotlarga ega.
Korporativ trening o'tkazildi
Menejerlarni tizimda ishlashga o‘rgatib, “CRM-fikrlash” usuli bo‘yicha tizim nima uchun kerakligini tushuntirdik. Shuningdek, biz menejmentga qanday ko'rsatkichlarga e'tibor berish va tizimdan qanday foydalanishni o'rgatganmiz.Kompaniya haqida
Murad Buildings bozorda 17 yillik tajribaga ega yetakchi va tez rivojlanayotgan kompaniyalaridan biridir. Kompaniya faoliyati o‘zining innovatsionligi, aqlli yondashuvi va yuqori sifati bilan ajralib turadigan noyob turar-joy majmualarini yaratishga qaratilgan. Bizning asosiy vazifamiz nafaqat sifatli qurilish va ijtimoiy infratuzilmani rivojlantirish, balki o'z vaqtida hisob-kitob qilish va sotishdan keyingi xizmat ko'rsatishdir.
Muammolar
Menejerlar bir nechta tizimlarda ishladilar.
Har bir sotuvchi doimiy ravishda ma'lumotlarni takrorlashi va tizimlar o'rtasida almashishi kerak edi.
Uzoq savdo tsikli.
Potentsial xaridor bilan ishlash bir necha oy davom etishi mumkin. Ba'zan dastlabki aloqadan tranzaktsiyani yakunlashgacha bir yil kerak bo'ladi. Agar ma'lumotlar muntazam ravishda yagona ma'lumotlar bazasida saqlanmasa, har bir mijoz bilan ishlash, takroriy aloqada, toza varaqdan boshlanadi.
Bo'sh xonadonlar haqida so'nggi ma'lumotlar yo'q.
Sotuvchilar bo'sh kvartiralar haqidagi savolga tezda javob bera olmaydi, kerakli ob'ektning joylashishini topa olmaydi va hamkasbining bronini ko'ra olmaydi. Og'ir vaznli tizimlar ular uchun noqulay, ular mijozlarni shaxsiy daftarda aylanib o'tishga olib boradi.
Ko'pgina ilovalar manbalari.
Mijoz bilan ishlash uchun yagona portal mavjud emas.
Yechimlar
Digital voronka.
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatish, ijtimoiy tarmoqlarda reklamalarni ko'rsatish, standart xat yuborish. Tizimning o'zi o'z vaqtida mijozga kvartira sotib olish haqida eslatmani ko'rsatadi.Barcha chipta manbalari bilan integratsiya.
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Onlayn telefoniya.
Mijozlarning barcha so'rovlarini yozib oladi. Telefon avtomatik ravishda bitim kartasiga biriktiriladi, sotuvchilar raqamni terish uchun vaqt sarflamaydilar, ular bir marta bosish bilan qo'ng'iroq qilishadi. Savdo bo'limi boshlig'i istalgan vaqtda yozuvni tinglashi va agar kerak bo'lsa, menejerga har xil turdagi mijozlar bilan qanday ishlashni aytib berishi mumkin.
Agent paneli.
amoCRM-ga o'rnatilgan statistik ma'lumotlarni to'ldiradi. Savdo bo'limi boshlig'i ishlab chiquvchining biznesi uchun zarur bo'lgan ko'rsatkichlar bo'yicha xodimlarning unumdorligini nazorat qiladi: menejer qancha kvartira sotgani, hafta davomida qancha ko'rish qilgan. Ishlab chiquvchi uchun bu ko'rsatkichlar foyda miqdoridan kam emas.
Interaktiv shaxmat taxtasining qulay katalogi.
Kvartiralar bo'yicha so'nggi ma'lumotlarni ko'rish imkonini beradi: bepul, bron qilingan, sotib olingan. Menejer mijozni qiziqtirgan yashash joyini eng yaxshi narxda tezda topishi, kvartiraning tartibini, kirish joyi, derazalar, balkonlarni ko'rishi mumkin. Agar kvartira biriktirilgan bitim yangi bosqichga o'tsa, uning holati katalogda ham avtomatik ravishda o'zgartiriladi. Yangi mulkni CRM tizimiga ulash uchun ishlab chiquvchiga binoning qavat rejasi va kontur bo'ylab kuzatish qobiliyati kerak bo'ladi - boshqa ko'nikmalar talab qilinmaydi.
amoCRM joriy etilganidan keyin kompaniya natijalari
Bitimga tashrif buyurish 10% ga oshdi.
Tashrif uchun qoʻngʻiroqlarni konvertatsiya qilish 20% ga oshdi.
Kompaniya haqida
Biz qoidalarni yozdik va sotuv voronkani o'rnatdik.
Biz qoidalarni yozdik va Raqamli hunini o'rnatdik. Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatib turish, standart xat yuborish. Tizimning o'zi o'z vaqtida menejerga mijozni qayta ishlashning keyingi bosqichini ko'rsatadi. Xususan, menejerlar bitta mijozda ishlamasligi uchun biz "takroriy nusxalarga qarshi" vidjetni qo'shdik.Murojaat kanallar bilan integratsiya.
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Sipuni onlayn telefoniya.
Mijozlarning barcha so'rovlarini yozib oladi. Telefon avtomatik ravishda bitim kartasiga biriktiriladi, sotuvchilar raqamni terish uchun vaqt sarflamaydilar, ular bir marta bosish bilan qo'ng'iroq qilishadi. Savdo bo'limi boshlig'i istalgan vaqtda yozuvni tinglashi va agar kerak bo'lsa, menejerga har xil turdagi mijozlar bilan qanday ishlashni aytib berishi mumkin.
Analitika.
Endi savdo bo'limi boshlig'i ilovalar, mijozlarni qayta ishlash, konvertatsiya qilish va menejerlarning onlayn ishlashi haqida barcha ma'lumotlarga ega.
Korporativ trening o'tkazildi.
Menejerlarni tizimda ishlashga o‘rgatib, “CRM-fikrlash” usuli bo‘yicha tizim nima uchun kerakligini tushuntirdik. Shuningdek, biz menejmentga qanday ko'rsatkichlarga e'tibor berish va tizimdan qanday foydalanishni o'rgatganmiz.Tibbiy asbob-uskunalar yetkazib beruvchining sotuv bo'limini avtomatlashtirish
Biz qoidalarni yozdik va sotuv voronkani o'rnatdik.
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatib turing, standart xat yuboring. Tizimning o'zi o'z vaqtida menejerga mijozni qayta ishlashning keyingi bosqichini ko'rsatadi. Xususan, menejerlar bitta mijozda ishlamasligi uchun biz "takroriy nusxalarga qarshi" vidjetni qo'shdik.Murojaat kanalari bilan bilan integratsiya.
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Sipuni onlayn telefoniya.
Mijozlarning barcha so'rovlarini yozib oladi. Telefon avtomatik ravishda bitim kartasiga biriktiriladi, sotuvchilar raqamni terish uchun vaqt sarflamaydilar, ular bir marta bosish bilan qo'ng'iroq qilishadi. Savdo bo'limi boshlig'i istalgan vaqtda yozuvni tinglashi va agar kerak bo'lsa, menejerga har xil turdagi mijozlar bilan qanday ishlashni aytib berishi mumkin.
Hujjat oqimini sozlash va ulash.
Barcha hujjatlar (narxlar, tijorat takliflari, shartnomalar) CRM-dan 1 marta bosish orqali yaratiladi va mijozlarga yuboriladi. Hujjatlar vidjeti bitim kartasidan barcha kerakli ma'lumotlarni oladi.
Korporativ messenjer uladik.
Kompaniya ichidagi aloqa uchun ulangan korporativ messenjer amoMessanger.
Qo'shimcha savdo uchun bazani o'rnating.
Biz kamida bir marta sotib olgan mijozlar uchun "Mijozlar" modulini uladik. Biz pochta jo'natmalarini, davriy vazifalarni qo'shimcha savdo uchun qo'ng'iroq turi bo'yicha bog'ladik.
Mijozlarga ishlov berish uchun chat botini uladik (Telegram, Facebook)
Endi ishlamaydigan vaqtlarda bot so‘rovlarni qabul qiladi va mijoz haqidagi ma’lumotlarni oladi.
Moy Sklad tizimini, 1C xizmatiga ulandi va amoCRM bilan sinxronlashtirildi.
Endi menejerlar amoCRM-da har bir uskuna uchun joriy balanslarni onlayn ko'rishlari mumkin. 1C bilan ulangan integratsiya. Menejerlar mijozlardan qaysi biri (qachon va qancha) to'laganligini ko'rishadi.Korporativ trening o'tkazildi.
Menejerlarni tizimda ishlashga o‘rgatib, “CRM-fikrlash” usuli bo‘yicha tizim nima uchun kerakligini tushuntirdik. Shuningdek, biz menejmentga qanday ko'rsatkichlarga e'tibor berish va tizimdan qanday foydalanishni o'rgatganmiz.Avtosalonlar tarmog'ining Sotuv bo'limini avtomatlashtirish
Kompaniya haqida
Rodell MChJ LADA avtomobil brendining O‘zbekistondagi rasmiy distribyutori bo‘lib, butun O‘zbekiston bo‘ylab 18 ta dilerlik filialiga ega.
Muammolar
Mijozlar bilan kelishuv sikli. Savdo tsiklining uzoq davom etishi (2 haftadan bir necha oygacha) tufayli menejerlar mijozlarni unutib, ular ustida ishlamadilar. Har bir mijoz bilan munosabatlarning yagona bazasi va tarixi yo'q edi.
Saytdan ilovalar, ijtimoiy. tarmoqlar, qo'ng'iroqlar.
Mijozlar bilan muloqot qilish uchun yagona platforma yo'q edi. Ilovalar va mijozlar bilan ishlash amalga oshirilmadi.
Kompaniyadagi ichki aloqa.
Xodimlar o'rtasida kompaniya ichida aloqa manbai yo'q edi.
Mijozlar bilan bosqichma-bosqich ishlash yo'q.
Barcha sotuvlar jadal rivojlanmoqda, savdo qoidalari yo'q.Menejerlar mijozlar ishining keyingi bosqichiga qanday o'tishni bilishmaydi.
Yechimlar
Biz qoidalarni yozdik va sotuv voronkani o'rnatdik.
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatib turish, standart xat yuborish. Tizimning o'zi o'z vaqtida menejerga mijozni qayta ishlashning keyingi bosqichini ko'rsatildi.
Murojaat kanalari bilan bilan integratsiya.
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Sipuni onlayn telefoniya.
Mijozlarning barcha so'rovlarini yozib oladi. Telefon avtomatik ravishda bitim kartasiga biriktiriladi, sotuvchilar raqamni terish uchun vaqt sarflamaydilar, ular bir marta bosish bilan qo'ng'iroq qilishadi. Savdo bo'limi boshlig'i istalgan vaqtda yozuvni tinglashi va agar kerak bo'lsa, menejerga har xil turdagi mijozlar bilan qanday ishlashni aytib berishi mumkin.
Hujjat oqimini sozlash va ulash.
Barcha hujjatlar (narxlar, tijorat takliflari, shartnomalar) CRM-dan 1 marta bosish orqali yaratiladi va mijozlarga yuboriladi. Hujjatlar vidjeti bitim kartasidan barcha kerakli ma'lumotlarni oladi.
Korporativ messenjer uladik.
Kompaniya ichidagi aloqa uchun ulangan korporativ messenjer amoMessanger.
Qo'shimcha savdo uchun bazani o'rnating.
Biz kamida bir marta sotib olgan mijozlar uchun "Mijozlar" modulini uladik. Biz pochta jo'natmalarini, davriy vazifalarni qo'shimcha savdo uchun qo'ng'iroq turi bo'yicha bog'ladik.
Mijozlarga ishlov berish uchun chat botini uladik (Telegram, Facebook)
Endi ishlamaydigan vaqtlarda bot so‘rovlarni qabul qiladi va mijoz haqidagi ma’lumotlarni oladi.
Korporativ trening o'tkazildi.
Menejerlarni tizimda ishlashga o‘rgatib, “CRM-fikrlash” usuli bo‘yicha tizim nima uchun kerakligini tushuntirdik. Shuningdek, biz menejmentga qanday ko'rsatkichlarga e'tibor berish va tizimdan qanday foydalanishni o'rgatganmiz.MIKRO-KREDIT KOMPANIYASI UCHUN CRM
Pulman 2018 yildan beri mijozlarga mikrokreditlar taqdim etib keladi.
Muammolar
Mijozlar bilan kelishuv sikli.
Savdo tsiklining uzoq davom etishi (2 haftadan 6 oygacha) tufayli menejerlar mijozlarni unutib, ular ustida ishlamadilar. Har bir mijoz bilan munosabatlarning yagona bazasi va tarixi yo'q edi.
Saytdan ilovalar, ijtimoiy. tarmoqlar, qo'ng'iroqlar.
Mijozlar bilan muloqot qilish uchun yagona platforma yo'q edi. Ilovalar va mijozlar bilan ishlash amalga oshirilmadi.
Qo'ng'iroqni yozib olish yo'q.
Menejerlar mijozlar bilan qanday muloqot qilishlari, qancha qo'ng'iroqlar javobsiz qolishi va hokazolar aniq emas.
Qarzdorlar haqida ma'lumot yo'q.
Qarzdorlar va kreditni to'lash shartlari bo'yicha yagona asos yo'q.
Mijozlar bilan bosqichma-bosqich ishlash yo'q.
Barcha sotuvlar jadal rivojlanmoqda, savdo qoidalari yo'q.Menejerlar mijozlar ishining keyingi bosqichiga qanday o'tishni bilishmaydi.
Yechimlar
Biz qoidalarni yozdik va sotuv voronkani o'rnatdik.
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatib turish, standart xat yuborish. Tizimning o'zi o'z vaqtida menejerga mijozni qayta ishlashning keyingi bosqichini ko'rsatildi.
Murojaat kanalari bilan bilan integratsiya.
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Sipuni onlayn telefoniya.
Mijozlarning barcha so'rovlarini yozib oladi. Telefon avtomatik ravishda bitim kartasiga biriktiriladi, sotuvchilar raqamni terish uchun vaqt sarflamaydilar, ular bir marta bosish bilan qo'ng'iroq qilishadi. Savdo bo'limi boshlig'i istalgan vaqtda yozuvni tinglashi va agar kerak bo'lsa, menejerga har xil turdagi mijozlar bilan qanday ishlashni aytib berishi mumkin.
Hujjat oqimini sozlash va ulash.
Barcha shartnomalar CRM-dan 1 marta bosish bilan yaratiladi va mijozlarga yuboriladi. Hujjatlar vidjeti bitim kartasidan barcha kerakli ma'lumotlarni oladi.
Buxgalteriya hisobi bo'yicha qarzdorlar uchun ma'lumotlar bazasini o'rnatish.
Biz qarzdorlar hunisini qo'shdik va robot avtomatik ravishda mas'ul menejerni mijozga qo'ng'iroq qilish va ularga kredit to'lash haqida eslatish uchun o'rnatdi.
Mijozlarga ishlov berish uchun chat botini uladik (Telegram, Facebook)
Endi ishlamaydigan vaqtlarda bot so‘rovlarni qabul qiladi va mijoz haqidagi ma’lumotlarni oladi.
Korporativ trening o'tkazildi.
Menejerlarni tizimda ishlashga o‘rgatib, “CRM-fikrlash” usuli bo‘yicha tizim nima uchun kerakligini tushuntirdik. Shuningdek, biz menejmentga qanday ko'rsatkichlarga e'tibor berish va tizimdan qanday foydalanishni o'rgatganmiz.LOGISTIKA UCHUN CRM
Biz qoidalarni yozdik va sotuv voronkani o'rnatdik.
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatib turish, standart xat yuborish. Tizimning o'zi o'z vaqtida menejerga mijozni qayta ishlashning keyingi bosqichini ko'rsatildi.
Hujjat oqimini sozlash va ulash.
Barcha shartnomalar CRM-dan 1 marta bosish bilan yaratiladi va mijozlarga yuboriladi. Hujjatlar vidjeti bitim kartasidan barcha kerakli ma'lumotlarni oladi.
Mijozlarga ishlov berish uchun chat botini uladik (Telegram, Facebook)
Endi ishlamaydigan vaqtlarda bot so‘rovlarni qabul qiladi va mijoz haqidagi ma’lumotlarni oladi.
Chat bot bilan zanjirda ulangan PRA.
Mijoz maqom so'raganda, robot o'zining buyurtma raqamini so'raydi va bu so'rov bo'yicha buyurtma holatini qidiradi, shundan so'ng u buyurtma holati to'g'risida mijozga obunani bekor qiladi.
Murojaat kanalari bilan bilan integratsiya.
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Korporativ trening o'tkazildi.
Menejerlarni tizimda ishlashga o‘rgatib, “CRM-fikrlash” usuli bo‘yicha tizim nima uchun kerakligini tushuntirdik. Shuningdek, biz menejmentga qanday ko'rsatkichlarga e'tibor berish va tizimdan qanday foydalanishni o'rgatganmiz.CRM tizimi o‘rnatgandan keyin nimaga ega bo‘lasiz?
Barcha sotuvlarni to‘liq nazorat qilish
Sizning kompaniyangizga barcha murojaatlarni va qo‘ng‘iroqlar avtomatik ravishda qabul qilinadigan va menejerlar uchun vazifalar avtomatik tarzda o‘rnatiladigan yagona tizim.
Sotuvlar hajmini oshirish imkoniyati
Sotuv bo‘limi ishining aniq va to‘liq tasviri, tahlil qilish va nimani yaxshilash mumkinligi, qayerda muammolar borligi va ularni qanday tuzatish kerakligi bilish, natijada – sotuvlarni bir necha bor oshirish imkoniyati.
Mijozlar bazasini o‘g‘irlashdan himoya qilish
Ish faoliyatni cheklamasdan, menejerlar tomonidan ko‘chirish va o‘g‘irlash imkoniyatini o‘chirib qo‘yish.
Aniq analitika
Analitikaning «yagona oynasi», bu erda siz istalgan paytda , real vaqtda sotuv bo‘limining holatini ko‘rishingiz, kerakli hisobot parametrlarini o‘rnatishingiz, sizga kerak bo‘lgan hisobotlarni ko‘rishingiz mumkin.
Menejerlarning dangasaligini yo‘q qilish
Murojaatlarni menejer o‘tkazib yuborish, vazifalarni o‘zgartirish imkoniyati o‘chirib qo‘yish.
Mijozlar bilan yagona aloqa kanali
CRM-sistema orqali elektron xabarlarga javob berish, sms yuborish, hatto Facebook, Instagram, Telegram va boshqa tarmoqlarni integratsiya qilish mumkin, bunda barcha murojaatlar bitta joyda to‘planadi.
Ishlashning tezligi va qulayligi
Har doim va hamma joydan kirish imkoniyati, mobil ilovaga ega, har qanday kompyuterdan tezda yuklanadi va faqat bitta tugmani bosish orqali kerakli funksiyani qo’shish mumkin.
Hamma tushunadigan tizim
Sistema savdo bo‘limi uchun qulay, oddiy, keraksiz funksiyalarsiz, menejerlar uchun ham, rahbar va hatto marketing bo‘limi uchun ham qulay.
Qulay IP-telefoniya
Barcha raqamlarni “yagona oynaga” birlashtirish, to‘g‘ridan-to‘g‘ri kompyuteringizdan qo‘ng‘iroq qilish va yozuvlarni eshitish imkoniyati.
amoCRM O'zbekistondagi birinchi rasmiy sheriklari
Mamlakatning eng yirik kompaniyalari bilan ishlagan
300 dan ortiq dastur. Biz juda turli sohalardagi xususiyatlarni bilamiz
Biz siz bilan sizning qoidalaringiz bo'yicha ishlaymiz
Amalga oshirilgandan so'ng, biz sizga xizmat bilan ishlashda yordam berishni davom ettirmoqdamiz
Bizning xodimlarimiz ixtisoslashtirilgan o'quv va sertifikatlashdan o'tdilar
Biz ochiq ommaviy kompaniyamiz va obro'-e'tiborimizni qadrlaymiz
2017 yilda faoliyat yuritmoqda
Ishoning yoki ishonmang, biz o'z ishimizni chindan ham yaxshi ko'ramiz va yaxshi bajaramiz
amoCRM tizimi bo'yicha savollar: