Mutaxassislarimiz har kuni kelishuvlar bilan ishlash sifatini tekshirib turadi va to'g'ri tashkiliy tuzilma va texnik vositalar menejerlarga to'g'ri keyingi qadamni qo'yishga yordam beradi.

Menejerlaringizning samarali ishlashi uchun noyob metodologiya

Sifat nazoratini amalga oshirish

Savdo bo'limi boshlig'i qanday muammolarga duch keladi?

Kompaniyada 2 ta sotuvchi bo'lsa, ularning ishini nazorat qilish juda oson. Ammo biznes o'sishi bilan CRM tizimining gigienasini kuzatish tobora qiyinlashib boradi.
Asosiy muammolar:
  • Rahbar xatolar haqida juda kech bilib oladi

    Ko'pincha buzilishlarga darhol javob berish kerak. Lekin rahbar boshqa vazifalar bilan band bo’ladi. Natijada, u allaqachon sodiq bo'lmagan mijozlarni qaytarib olish uchun, muammolarni bartaraf qilishga harakat qiladi.

  • Nazorat ish vaqtining 70 foizini o’z ichiga oladi

    Rahbarning vaqtini kichik xatolar izlash uchun sarflash qimmatga tushadi. U ishlab chiqish va sotish strategiyasi bilan emas, balki tartib bilan shug'ullanadi.

  • Ko'pgina kichik xatolar daromadning pasayishiga olib keladi

    Menejer qayta qo'ng'iroq qilishga va'da berdi, lekin unutib qo'ydi. Yoki kiruvchi qo'ng'iroqqa javob bermadi. Mijoz bir zumda butun kompaniyangiz ishiga xizmat ko'rsatish darajasini prognoz qiladi. Va raqobatchilarga boradi.

  • Sifat nazoratini avtomatlashtirish qo’ldan kelmasa

    Odamlarni haqiqatan ham samarali nazorat qilish uchun siz har bir vaziyatni tahlil qilishingiz va qaror qabul qilishingiz kerak. Va buni faqat inson qila oladi.

Sifatni nazorat qilish metodologiyasining mohiyati nimada?

  • Aniqlangan buzilishlarni qo'lda muntazam tekshirish.

    Sifat nazorati xodimlari noaniqliklarni bartaraf etish uchun amoCRM tizimidagi menejerlarning ish sifatini muntazam ravishda kuzatib va nazorat qilib boradilar.
  • Avtomatlashtirilgan amoCRM infratuzilmasini o'rnatish
    Tizimning amalga oshirishining birinchi oyida biz siz uchun belgilangan parametrlar bo'yicha buzulishlar bilan operatsiyalarni o'zi qidiradigan tizimni ishlab chiqamiz va o'rnatib beramiz.

Sifatni nazorat qilish metodologiyasining mohiyati nimada?

  • Aniqlangan buzilishlarni qo'lda muntazam tekshirish.

    Sifat nazorati xodimlari noaniqliklarni bartaraf etish uchun amoCRM tizimidagi menejerlarning ish sifatini muntazam ravishda kuzatib va nazorat qilib boradilar.
  • Avtomatlashtirilgan amoCRM infratuzilmasini o'rnatish
    Tizimning amalga oshirishining birinchi oyida biz siz uchun belgilangan parametrlar bo'yicha buzulishlar bilan operatsiyalarni o'zi qidiradigan tizimni ishlab chiqamiz va o'rnatib beramiz.

Jiddiy buzilishlar haqida xabar berish uchun Telegram chat



Jiddiy buzilishlar haqida xabar berish uchun Telegram chat
Tezda bartaraf etilishi kerak bo'lgan buzilishlar mavjud. Jiddiy xatolik aniqlanganda mutaxassis har bir mijoz bilan yaratilgan Telegram chatga ma’lumot yuboradi. Xabarda shartnomaga havola, buzilishning turi va shartnoma uchun byudjet mavjud.

Toʻliq roʻyxat siz uchun mavjud boʻlgan Google elektron jadvalida jamlangan. Biz xatolarni tahlil qilamiz, eng ko'p uchraydiganlarini aniqlaymiz va biznes jarayonlarini takomillashtirish bo'yicha tavsiyalar yuboramiz.

Jiddiy buzilishlar haqida xabar berish uchun Telegram chat
Tezda bartaraf etilishi kerak bo'lgan buzilishlar mavjud. Jiddiy xatolik aniqlanganda mutaxassis har bir mijoz bilan yaratilgan Telegram chatga ma’lumot yuboradi. Xabarda shartnomaga havola, buzilishning turi va shartnoma uchun byudjet mavjud.

Toʻliq roʻyxat siz uchun mavjud boʻlgan Google elektron jadvalida jamlangan. Biz xatolarni tahlil qilamiz, eng ko'p uchraydiganlarini aniqlaymiz va biznes jarayonlarini takomillashtirish bo'yicha tavsiyalar yuboramiz.

Sifat nazorati ko'rsatkichlari

Har bir menejerning xatosi bu kompaniyangizning bitta o'rtacha chekiga teng bo'lgan potentsial yo'qolgan foydadir. Sifatni nazorat qilish xodimlarining vazifasi bu iloji boricha ko'proq xatolarni topish va menejerga shartnomani muvaffaqiyatli yopishiga yordam berishdir.
#rec575714759
Unda keyingi qadam yo'q va hech qachon menejer tomonidan to'g'ri ishlab chiqilmaydi. Agar menejer mijoz uchun vazifani yopib qo'ygan bo'lsa, lekin yangisini o'rnatmagan bo'lsa, biz unga buni qilish kerakligini eslatamiz.
Ko'p shartnomalar mavjud, menejer uchun ularning barchasini bir vaqtning o'zida eslab qolish qiyindir. Sifatni nazorat qilish bo'yicha mutaxassis, masalan, 30 kun davomida hech qanday faoliyat ko'rsatmagan shartnomalarni qidiradi. Va menejerni mijoz bilan ishlashni davom ettirishga undaydi.
Agar menejer mijozga u bilan bog'lanishga va'da bergan bo'lsa-da, lekin qayta qo'ng'iroq qilmasa yoki tijorat taklifini yubormasa, bizning mutaxassisimiz uni bu haqida to'g'ridan-to'g'ri amoCRM-dagi shartnoma kartasida xabardor qiladi.
Tushlik tanaffusi, boshqa mijoz bilan Skype, uchrashuvni rejalashtirish - menejer qo'ng'iroqni o'tkazib yuborishining sabablari juda ko'p. Siz javob bermagan mijoz bilan tezda bog'lanish muhimdir. Bizning xodimlarimiz o'tkazib yuborilgan qo'ng'iroqlar mavjudligini kuzatib boradi va menejerga "Imkon qadar tezroq qo'ng'iroq qiling" vazifasini qo'yadi.
Savdo menejerlari ko'pincha amoCRM-dagi maydonlarni to'ldirishni e'tiborsiz qoldiradilar, masalan, shartnoma nomida mijozning telefon raqamini ko'rsatadilar. Ammo agar siz hozirgi mijozlar bazangiz bilan ishlasangiz, uni pochta jo'natmalari va boshqa marketing tadbirlari bilan qizdirsangiz, shartnoma yoki aloqa maydonlari bo'yicha filtrlash imkoniyatiga ega bo'lishingiz kerak. Mutaxassislarimiz buzilishlarni payqashadi va menejerga CRM tizimining gigienasi qanchalik muhimligini o'z vaqtida eslatib turadilar.
Agar sifatni nazorat qilish bo'yicha mutaxassis shartnoma kartasiga kirsa va mijoz bilan o'zaro munosabatlar hozirda qanday holatda ekanligini tushunmasa, na savdo bo'limi boshlig'i, na kompaniyangizning yangi menejeri buni tushunmaydi. Shartnoma bo'yicha ish shaffof bo'lishi kerak: eslatmalar, vazifalar, qo'ng'iroqlar yozuvlari. Keyin, agar menejer ta'tilga chiqsa yoki kompaniyangizni tark etsa, tranzaksiya uchun mas'ul bo'lgan yangi shaxs uchun mijozni boshqarishni davom ettirish qiyin bo'lmaydi.
Agar menejer shartnoma kartasida tijorat taklifini yuborganligini yozgan bo'lsa va shartnoma "Yangi buyurtma" bosqichida bo'lsa, savdo tahlillari noto'g'ri bo'ladi. Biz menejerning e'tiborini nomuvofiqliklarga qaratib, har bir shartnoma holatining to'g'riligini nazorat qilamiz.
Reglament shartnoma bilan ishlashning eng samarali usulini tavsiflaydi. Agar mutaxassis menejer shartnomani bir bosqichga o'tkazganini va kerakli harakatlarni bajarmaganligini ko'rsa, u xatoni tuzatadi va uni 3 kun ichida tuzatilishini nazorat qiladi.

Bizning keyslarimiz - O'zbekistonda amoCRMni saqlash va rivojlantirish

Kontaktlar

Toshkent shahri, Xadra massivi, 17-uy
Made on
Tilda