Rahbar xatolar haqida juda kech bilib oladi
Ko'pincha buzilishlarga darhol javob berish kerak. Lekin rahbar boshqa vazifalar bilan band bo’ladi. Natijada, u allaqachon sodiq bo'lmagan mijozlarni qaytarib olish uchun, muammolarni bartaraf qilishga harakat qiladi.
Nazorat ish vaqtining 70 foizini o’z ichiga oladi
Rahbarning vaqtini kichik xatolar izlash uchun sarflash qimmatga tushadi. U ishlab chiqish va sotish strategiyasi bilan emas, balki tartib bilan shug'ullanadi.
Ko'pgina kichik xatolar daromadning pasayishiga olib keladi
Menejer qayta qo'ng'iroq qilishga va'da berdi, lekin unutib qo'ydi. Yoki kiruvchi qo'ng'iroqqa javob bermadi. Mijoz bir zumda butun kompaniyangiz ishiga xizmat ko'rsatish darajasini prognoz qiladi. Va raqobatchilarga boradi.
Sifat nazoratini avtomatlashtirish qo’ldan kelmasa
Odamlarni haqiqatan ham samarali nazorat qilish uchun siz har bir vaziyatni tahlil qilishingiz va qaror qabul qilishingiz kerak. Va buni faqat inson qila oladi.
Sifatni nazorat qilish metodologiyasining mohiyati nimada?
Aniqlangan buzilishlarni qo'lda muntazam tekshirish.
Sifatni nazorat qilish metodologiyasining mohiyati nimada?
Aniqlangan buzilishlarni qo'lda muntazam tekshirish.