Rivojlanmaydigan narsa, keyin yomonlashadi. Kompaniyaning biznes jarayonlari har doim harakatda, xodimlar soni, savdo rejalari, etakchi manbalar, savdo hunilari esa o'zgaradi. Agar boshida qulay CRM-ni o'rnatishga muvaffaq bo’lsa, va bir oy ichida ishlab chiqish va texnik xizmat ko'rsatilmasa, siz quyidagilarga ega bo’lasiz:
- CRM foydalanuvchilarining umrini buzadigan to'plangan kichik xatolar,
- CRM-da hamma narsa "baribir" ishlaydi degan jamoaning odatiga,
— joriy biznes jarayonlarini buzilishi, chunki 2-band tizimdan foydalanish qoidalariga rioya qilmaslikka imkon beradi,
— CRMning kompaniyaning haqiqiy jarayonlariga mos kelmasligi;
— Xodimlarning CRM-dan tanish va qulayroq vositalarga “qochib ketishi”.
Bizga texnik xizmatsizham bog'lanishingiz mumkin, lekin u holda siz ko'proq pul va vaqt sarflaysiz.