MIKRO-KREDIT KOMPANIYASI UCHUN CRM
kompaniya haqida
Pulman 2018 yildan beri mijozlarga mikrokreditlar taqdim etib keladi
Muammolar
Mijozlar bilan kelishuv sikli

Savdo tsiklining uzoq davom etishi (2 haftadan 6 oygacha) tufayli menejerlar mijozlarni unutib, ular ustida ishlamadilar. Har bir mijoz bilan munosabatlarning yagona bazasi va tarixi yo'q edi.
Saytdan ilovalar, ijtimoiy. tarmoqlar, qo'ng'iroqlar
Mijozlar bilan muloqot qilish uchun yagona platforma yo'q edi. Ilovalar va mijozlar bilan ishlash amalga oshirilmadi.

Qo'ng'iroqni yozib olish yo'q


Menejerlar mijozlar bilan qanday muloqot qilishlari, qancha qo'ng'iroqlar javobsiz qolishi va hokazolar aniq emas.
Qarzdorlar haqida ma'lumot yo'q

Qarzdorlar va kreditni to'lash shartlari bo'yicha yagona asos yo'q.
Mijozlar bilan bosqichma-bosqich ishlash yo'q
Barcha sotuvlar jadal rivojlanmoqda, savdo qoidalari yo'q.
Menejerlar mijozlar ishining keyingi bosqichiga qanday o'tishni bilishmaydi.
Yechimlar
Biz qoidalarni yozdik va sotuv voronkani o'rnatdik
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatib turish, standart xat yuborish. Tizimning o'zi o'z vaqtida menejerga mijozni qayta ishlashning keyingi bosqichini ko'rsatildi.
Murojaat kanalari bilan bilan integratsiya
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Sipuni onlayn telefoniya
Mijozlarning barcha so'rovlarini yozib oladi. Telefon avtomatik ravishda bitim kartasiga biriktiriladi, sotuvchilar raqamni terish uchun vaqt sarflamaydilar, ular bir marta bosish bilan qo'ng'iroq qilishadi. Savdo bo'limi boshlig'i istalgan vaqtda yozuvni tinglashi va agar kerak bo'lsa, menejerga har xil turdagi mijozlar bilan qanday ishlashni aytib berishi mumkin.
Hujjat oqimini sozlash va ulash
Barcha shartnomalar CRM-dan 1 marta bosish bilan yaratiladi va mijozlarga yuboriladi. Hujjatlar vidjeti bitim kartasidan barcha kerakli ma'lumotlarni oladi.
Buxgalteriya hisobi bo'yicha qarzdorlar uchun ma'lumotlar bazasini o'rnatish
Biz qarzdorlar hunisini qo'shdik va robot avtomatik ravishda mas'ul menejerni mijozga qo'ng'iroq qilish va ularga kredit to'lash haqida eslatish uchun o'rnatdi.
Mijozlarga ishlov berish uchun chat botini uladik (Telegram, Facebook)
Endi ishlamaydigan vaqtlarda bot so‘rovlarni qabul qiladi va mijoz haqidagi ma’lumotlarni oladi.
Korporativ trening o'tkazildi
Menejerlarni tizimda ishlashga o‘rgatib, “CRM-fikrlash” usuli bo‘yicha tizim nima uchun kerakligini tushuntirdik.
Shuningdek, biz menejmentga qanday ko'rsatkichlarga e'tibor berish va tizimdan qanday foydalanishni o'rgatganmiz.

amoCRM joriy etilganidan keyin kompaniya natijalari
Qo'ng'iroqdan uchrashuvlar 38,1% ga oshdi
Uchrashuvni bitimga aylantirish 29,6 % oshdi
Kreditlarini o‘z vaqtida yopayotgan qarzdorlar soni 18,7 % oshdi
Siz ham xohlaysizmi?
Murojaat qiling va biz sizning biznesingizni yanada samaraliroq qilamiz
Контакты
+998 78 113 49 99
info@icorp.uz

г. Ташкент, ул. Тараса Шевченко 36А
Made on
Tilda