Qurilish kompaniyasining sotuv bo'limini avtomatlashtirish
kompaniya haqida
Murad Buildings bozorda 17 yillik tajribaga ega yetakchi va tez rivojlanayotgan kompaniyalaridan biridir. Kompaniya faoliyati o‘zining innovatsionligi, aqlli yondashuvi va yuqori sifati bilan ajralib turadigan noyob turar-joy majmualarini yaratishga qaratilgan. Bizning asosiy vazifamiz nafaqat sifatli qurilish va ijtimoiy infratuzilmani rivojlantirish, balki o'z vaqtida hisob-kitob qilish va sotishdan keyingi xizmat ko'rsatishdir.
Muammolar
Menejerlar bir nechta tizimlarda ishladilar
Har bir sotuvchi doimiy ravishda ma'lumotlarni takrorlashi va tizimlar o'rtasida almashishi kerak edi.
Uzoq savdo tsikli

Potentsial xaridor bilan ishlash bir necha oy davom etishi mumkin. Ba'zan dastlabki aloqadan tranzaktsiyani yakunlashgacha bir yil kerak bo'ladi. Agar ma'lumotlar muntazam ravishda yagona ma'lumotlar bazasida saqlanmasa, har bir mijoz bilan ishlash, takroriy aloqada, toza varaqdan boshlanadi.
Bo'sh xonadonlar haqida so'nggi ma'lumotlar yo'q
Sotuvchilar bo'sh kvartiralar haqidagi savolga tezda javob bera olmaydi, kerakli ob'ektning joylashishini topa olmaydi va hamkasbining bronini ko'ra olmaydi. Og'ir vaznli tizimlar ular uchun noqulay, ular mijozlarni shaxsiy daftarda aylanib o'tishga olib boradi.

Ko'pgina ilovalar manbalari
Mijoz bilan ishlash uchun yagona portal mavjud emas.
Yechimlar
Digital voronka
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatish, ijtimoiy tarmoqlarda reklamalarni ko'rsatish, standart xat yuborish. Tizimning o'zi o'z vaqtida mijozga kvartira sotib olish haqida eslatmani ko'rsatadi.
Barcha chipta manbalari bilan integratsiya
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.

Barcha chipta manbalari bilan integratsiya
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Onlayn telefoniya
Mijozlarning barcha so'rovlarini yozib oladi. Telefon avtomatik ravishda bitim kartasiga biriktiriladi, sotuvchilar raqamni terish uchun vaqt sarflamaydilar, ular bir marta bosish bilan qo'ng'iroq qilishadi. Savdo bo'limi boshlig'i istalgan vaqtda yozuvni tinglashi va agar kerak bo'lsa, menejerga har xil turdagi mijozlar bilan qanday ishlashni aytib berishi mumkin.
Agent paneli
amoCRM-ga o'rnatilgan statistik ma'lumotlarni to'ldiradi. Savdo bo'limi boshlig'i ishlab chiquvchining biznesi uchun zarur bo'lgan ko'rsatkichlar bo'yicha xodimlarning unumdorligini nazorat qiladi: menejer qancha kvartira sotgani, hafta davomida qancha ko'rish qilgan. Ishlab chiquvchi uchun bu ko'rsatkichlar foyda miqdoridan kam emas.

Interaktiv shaxmat taxtasining qulay katalogi
Kvartiralar bo'yicha so'nggi ma'lumotlarni ko'rish imkonini beradi: bepul, bron qilingan, sotib olingan. Menejer mijozni qiziqtirgan yashash joyini eng yaxshi narxda tezda topishi, kvartiraning tartibini, kirish joyi, derazalar, balkonlarni ko'rishi mumkin. Agar kvartira biriktirilgan bitim yangi bosqichga o'tsa, uning holati katalogda ham avtomatik ravishda o'zgartiriladi. Yangi mulkni CRM tizimiga ulash uchun ishlab chiquvchiga binoning qavat rejasi va kontur bo'ylab kuzatish qobiliyati kerak bo'ladi - boshqa ko'nikmalar talab qilinmaydi.
amoCRM joriy etilganidan keyin kompaniya natijalari
Tashrif uchun qoʻngʻiroqlarni konvertatsiya qilish 20% ga oshdi

Bitimga tashrif buyurish 10% ga oshdi
Siz ham xohlaysizmi?
Murojaat qiling va biz sizning biznesingizni yanada samaraliroq qilamiz
Контакты
+998 78 113 49 99
info@icorp.uz

г. Ташкент, ул. Тараса Шевченко 36А
Made on
Tilda