Rodell MChJ LADA avtomobil brendining O‘zbekistondagi rasmiy distribyutori bo‘lib, butun O‘zbekiston bo‘ylab 18 ta dilerlik filialiga ega.
Muammolar
Mijozlar bilan kelishuv sikli
Savdo tsiklining uzoq davom etishi (2 haftadan bir necha oygacha) tufayli menejerlar mijozlarni unutib, ular ustida ishlamadilar. Har bir mijoz bilan munosabatlarning yagona bazasi va tarixi yo'q edi.
Mijozlar bilan muloqot qilish uchun yagona platforma yo'q edi. Ilovalar va mijozlar bilan ishlash amalga oshirilmadi.
Kompaniyadagi ichki aloqa
Xodimlar o'rtasida kompaniya ichida aloqa manbai yo'q edi
Mijozlar bilan bosqichma-bosqich ishlash yo'q
Barcha sotuvlar jadal rivojlanmoqda, savdo qoidalari yo'q. Menejerlar mijozlar ishining keyingi bosqichiga qanday o'tishni bilishmaydi.
Yechimlar
Biz qoidalarni yozdik va sotuv voronkani o'rnatdik
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatib turish, standart xat yuborish. Tizimning o'zi o'z vaqtida menejerga mijozni qayta ishlashning keyingi bosqichini ko'rsatildi.
Murojaat kanalari bilan bilan integratsiya
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Sipuni onlayn telefoniya
Mijozlarning barcha so'rovlarini yozib oladi. Telefon avtomatik ravishda bitim kartasiga biriktiriladi, sotuvchilar raqamni terish uchun vaqt sarflamaydilar, ular bir marta bosish bilan qo'ng'iroq qilishadi. Savdo bo'limi boshlig'i istalgan vaqtda yozuvni tinglashi va agar kerak bo'lsa, menejerga har xil turdagi mijozlar bilan qanday ishlashni aytib berishi mumkin.
Hujjat oqimini sozlash va ulash
Barcha hujjatlar (narxlar, tijorat takliflari, shartnomalar) CRM-dan 1 marta bosish orqali yaratiladi va mijozlarga yuboriladi. Hujjatlar vidjeti bitim kartasidan barcha kerakli ma'lumotlarni oladi.
Korporativ messenjer uladik
Kompaniya ichidagi aloqa uchun ulangan korporativ messenjer amoMessanger.
Qo'shimcha savdo uchun bazani o'rnating
Biz kamida bir marta sotib olgan mijozlar uchun "Mijozlar" modulini uladik. Biz pochta jo'natmalarini, davriy vazifalarni qo'shimcha savdo uchun qo'ng'iroq turi bo'yicha bog'ladik.
Mijozlarga ishlov berish uchun chat botini uladik (Telegram, Facebook)
Endi ishlamaydigan vaqtlarda bot so‘rovlarni qabul qiladi va mijoz haqidagi ma’lumotlarni oladi.
Korporativ trening o'tkazildi
Menejerlarni tizimda ishlashga o‘rgatib, “CRM-fikrlash” usuli bo‘yicha tizim nima uchun kerakligini tushuntirdik. Shuningdek, biz menejmentga qanday ko'rsatkichlarga e'tibor berish va tizimdan qanday foydalanishni o'rgatganmiz.
amoCRM joriy etilganidan keyin kompaniya natijalari
Qo‘ng‘iroqdan uchrashuvlar qilish 35,3 % oshdi
Uchrashuvni bitimga aylantirish 27,4 % oshdi
Siz ham xohlaysizmi?
Murojaat qiling va biz sizning biznesingizni yanada samaraliroq qilamiz
Murojaat qilish
Yana keyslar
Alpha Education
Biznes maktabida sotuv bo'limini avtomatlashtirish