LOGISTIKA UCHUN CRM
kompaniya haqida
High Speed Logistics” MChJ – Oʻzbekistondan Yaqin Sharq mamlakatlari, Xitoy, BAA, Pokiston, Hindiston, Vetnam, Malayziya, Singapur va boshqalarga avtomobil va temir yoʻl transportida yuk tashishni tashkil qiluvchi ekspeditorlik kompaniyasi. Yaqin Sharq mamlakatlari Oʻzbekistonga.
Muammolar
Mijoz uning yuki hozir qayerdaligini bilmaydi
Kompaniya logistika kompaniyalari uchun tizimdan foydalanadi, ammo ayni paytda barcha mijozlarga ularning yuklari qayerda ekanligini xabardor qilish jismoniy jihatdan mumkin emas.
Ko'p sonli hujjatlar to'plami

Yetkazib berish - bu omborlar, yuklash, jo'natish va hujjat aylanishi. Savdo menejeri mijoz bilan birgalikda hujjatlarning to'liq to'plamini oldindan to'plashi kerak. Aks holda, tashish paytida muammolar paydo bo'lishi mumkin va etkazib berish o'z vaqtida amalga oshirilmaydi.
Mijozlar bilan bosqichma-bosqich ishlashni tartibga solish yo'q
Barcha sotuvlar jadal rivojlanmoqda, savdo qoidalari yo'q.
Menejerlar mijozlar ishining keyingi bosqichiga qanday o'tishni bilishmaydi.
Saytdan ilovalar, ijtimoiy. tarmoqlar, qo'ng'iroqlar
Mijozlar bilan muloqot qilish uchun yagona platforma yo'q edi. Ilovalar va mijozlar bilan ishlash amalga oshirilmadi.
Yechimlar
Biz qoidalarni yozdik va sotuv voronkani o'rnatdik
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatib turish, standart xat yuborish. Tizimning o'zi o'z vaqtida menejerga mijozni qayta ishlashning keyingi bosqichini ko'rsatildi.
Hujjat oqimini sozlash va ulash
Barcha shartnomalar CRM-dan 1 marta bosish bilan yaratiladi va mijozlarga yuboriladi. Hujjatlar vidjeti bitim kartasidan barcha kerakli ma'lumotlarni oladi.
Mijozlarga ishlov berish uchun chat botini uladik (Telegram, Facebook)
Endi ishlamaydigan vaqtlarda bot so‘rovlarni qabul qiladi va mijoz haqidagi ma’lumotlarni oladi.
Chat bot bilan zanjirda ulangan PRA
Mijoz maqom so'raganda, robot o'zining buyurtma raqamini so'raydi va bu so'rov bo'yicha buyurtma holatini qidiradi, shundan so'ng u buyurtma holati to'g'risida mijozga obunani bekor qiladi.
Murojaat kanalari bilan bilan integratsiya
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Korporativ trening o'tkazildi
Menejerlarni tizimda ishlashga o‘rgatib, “CRM-fikrlash” usuli bo‘yicha tizim nima uchun kerakligini tushuntirdik.
Shuningdek, biz menejmentga qanday ko'rsatkichlarga e'tibor berish va tizimdan qanday foydalanishni o'rgatganmiz.
amoCRM joriy etilganidan keyin kompaniya natijalari
Menejerlar 2 barobar ko'proq arizalarni qayta ishlashga muvaffaq bo'lishadi
Olti oy o'tgach, mijozlar bazasi soni ikki baravar oshdi
Yo'qotilgan mijozlar soni 22% dan 4% gacha kamaydi
Tranzaktsiyaning dastlabki aloqadan omborga jo'natishgacha bo'lgan muddati 18 kundan 10 kungacha qisqardi.
Rad etishlar soni 40 foizdan 8 foizga kamaydi
Siz ham xohlaysizmi?
Murojaat qiling va biz sizning biznesingizni yanada samaraliroq qilamiz
Контакты
+998 78 113 49 99
info@icorp.uz

г. Ташкент, ул. Тараса Шевченко 36А
Made on
Tilda