OAVda sotuv bo'limini avtomatlashtirish
kompaniya haqida
“Daryo uz” o‘zbek tilidagi internet nashri bo‘lib, 2013-yil yanvar oyidan buyon faoliyat yuritmoqda. Bosh muharrir Muxrim A’zamxo‘jaev.

O‘zbekiston Respublikasi Matbuot va axborot agentligida ommaviy axborot vositasi sifatida ro‘yxatdan o‘tgan.

2013-yilda “O‘z Milliy domeni internet festivali” internet festivali “Yil yangiliklari” nominatsiyasida 3-o‘rinni egalladi. 2014-yilda Uz domeni “Internet-festivalning eng ommabop media platformasi” nominatsiyasida birinchi o‘rinni egalladi.

www.uz maʼlumotlariga koʻra, bu uz domenidagi eng mashhur sayt hisoblanadi.
Muammolar
Mijozlarga xizmat ko'rsatishning chalkashligi
Barcha aloqalar ulangan yagona tizim yo'q, shuning uchun bir mijoz bilan bir nechta menejerlar ishlaydi.
Mijozlar bilan ishlashning yagona qoidalari yo'q
Menejerlar mijozlar bilan o'ziga xos tarzda muloqot qilishadi va mijoz bilan ishlab chiqish uchun yagona tartib yo'q.

Menejerlar mijozlar bazasi bilan ishlamaydi

ilovani qoldirgan, lekin xarid qilmagan mijozlarning isishi yo'q, ma'lumotlar bazasi orqali qo'ng'iroqlar va pochta jo'natmalari mavjud emas.
Analitika yo'q


Ilovadan sotuvga o'tish to'g'risida ma'lumotlar yo'q, menejerlarning ishi haqida ma'lumotlar yo'q.
 
Yechimlar
Biz qoidalarni yozdik va sotuv voronkani o'rnatdik
Biz qoidalarni yozdik va Raqamli hunini o'rnatdik
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatib turish, standart xat yuborish. Tizimning o'zi o'z vaqtida menejerga mijozni qayta ishlashning keyingi bosqichini ko'rsatadi.
Xususan, menejerlar bitta mijozda ishlamasligi uchun biz "takroriy nusxalarga qarshi" vidjetni qo'shdik.
Murojaat kanallar bilan integratsiya
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Sipuni onlayn telefoniya
Mijozlarning barcha so'rovlarini yozib oladi. Telefon avtomatik ravishda bitim kartasiga biriktiriladi, sotuvchilar raqamni terish uchun vaqt sarflamaydilar, ular bir marta bosish bilan qo'ng'iroq qilishadi. Savdo bo'limi boshlig'i istalgan vaqtda yozuvni tinglashi va agar kerak bo'lsa, menejerga har xil turdagi mijozlar bilan qanday ishlashni aytib berishi mumkin.
Analitika
Endi savdo bo'limi boshlig'i ilovalar, mijozlarni qayta ishlash, konvertatsiya qilish va menejerlarning onlayn ishlashi haqida barcha ma'lumotlarga ega.
Korporativ trening o'tkazildi
Menejerlarni tizimda ishlashga o‘rgatib, “CRM-fikrlash” usuli bo‘yicha tizim nima uchun kerakligini tushuntirdik.
Shuningdek, biz menejmentga qanday ko'rsatkichlarga e'tibor berish va tizimdan qanday foydalanishni o'rgatganmiz.

amoCRM joriy etilganidan keyin kompaniya natijalari
Uchrashular qo'ng'iroqdan 31,7 % oshdi
Uchrashuvni bitimga aylantirish 24,1% ga oshdi
Siz ham xohlaysizmi?
Murojaat qiling va biz sizning biznesingizni yanada samaraliroq qilamiz
Контакты
+998 78 113 49 99
info@icorp.uz

г. Ташкент, ул. Тараса Шевченко 36А
Made on
Tilda