Tibbiy asbob-uskunalar yetkazib beruvchining sotuv bo'limini avtomatlashtirish
kompaniya haqida
BYORK (sobiq Orient Med Elita) 10 yildan ortiq vaqt davomida tibbiy asbob-uskunalar sotadi va o'z segmentida yetakchilardan biri hisoblanadi.
Muammolar
Mijozlar bilan kelishuv sikli

Savdo tsiklining uzoq davom etishi (2 haftadan 6 oygacha) tufayli menejerlar mijozlarni unutib, ular ustida ishlamadilar. Har bir mijoz bilan munosabatlarning yagona bazasi va tarixi yo'q edi.
To'lovlar va buxgalteriya hisobi

Menejerlar mijozning qachon va qaysi vaqtda to'laganligini bilishmaydi. Buxgalteriya bo'limiga so'rov bo'yicha vaqtni behuda sarfladi.
Saytdan murojaatlar ijtimoiy. tarmoqlar, qo'ng'iroqlar
Mijozlar bilan muloqot qilish uchun yagona platforma yo'q edi. Ilovalar va mijozlar bilan ishlash amalga oshirilmadi.
KP va narxlar ro'yxati
Uskunalar narxlarini (bir necha soatdan bir necha kungacha) tuzish uchun ham ko'p vaqt kerak bo'ldi.
Omborda mavjud bo'lgan tovarlar uchun baza yo'q edi, menejer omborga so'rov bo'yicha vaqt o'tkazdi.
Kompaniyadagi ichki aloqa
Xodimlar o'rtasida kompaniya ichida aloqa manbai yo'q edi.
Mijozlar bilan bosqichma-bosqich ishlash yo'q
Barcha sotuvlar jadal rivojlanmoqda, savdo qoidalari yo'q.
Menejerlar mijozlar ishining keyingi bosqichiga qanday o'tishni bilishmaydi.
Yechimlar
Biz qoidalarni yozdik va sotuv voronkani o'rnatdik
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatib turing, standart xat yuboring. Tizimning o'zi o'z vaqtida menejerga mijozni qayta ishlashning keyingi bosqichini ko'rsatadi.
Xususan, menejerlar bitta mijozda ishlamasligi uchun biz "takroriy nusxalarga qarshi" vidjetni qo'shdik.
Murojaat kanalari bilan bilan integratsiya
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Sipuni onlayn telefoniya
Mijozlarning barcha so'rovlarini yozib oladi. Telefon avtomatik ravishda bitim kartasiga biriktiriladi, sotuvchilar raqamni terish uchun vaqt sarflamaydilar, ular bir marta bosish bilan qo'ng'iroq qilishadi. Savdo bo'limi boshlig'i istalgan vaqtda yozuvni tinglashi va agar kerak bo'lsa, menejerga har xil turdagi mijozlar bilan qanday ishlashni aytib berishi mumkin.
Hujjat oqimini sozlash va ulash
Barcha hujjatlar (narxlar, tijorat takliflari, shartnomalar) CRM-dan 1 marta bosish orqali yaratiladi va mijozlarga yuboriladi. Hujjatlar vidjeti bitim kartasidan barcha kerakli ma'lumotlarni oladi.
Korporativ messenjer uladik
Kompaniya ichidagi aloqa uchun ulangan korporativ messenjer amoMessanger.
Qo'shimcha savdo uchun bazani o'rnating
Biz kamida bir marta sotib olgan mijozlar uchun "Mijozlar" modulini uladik. Biz pochta jo'natmalarini, davriy vazifalarni qo'shimcha savdo uchun qo'ng'iroq turi bo'yicha bog'ladik.
Mijozlarga ishlov berish uchun chat botini uladik (Telegram, Facebook)
Endi ishlamaydigan vaqtlarda bot so‘rovlarni qabul qiladi va mijoz haqidagi ma’lumotlarni oladi.
Moy Sklad tizimini, 1C xizmatiga ulandi va amoCRM bilan sinxronlashtirildi
Endi menejerlar amoCRM-da har bir uskuna uchun joriy balanslarni onlayn ko'rishlari mumkin.
1C bilan ulangan integratsiya. Menejerlar mijozlardan qaysi biri (qachon va qancha) to'laganligini ko'rishadi.
Korporativ trening o'tkazildi
Menejerlarni tizimda ishlashga o‘rgatib, “CRM-fikrlash” usuli bo‘yicha tizim nima uchun kerakligini tushuntirdik.
Shuningdek, biz menejmentga qanday ko'rsatkichlarga e'tibor berish va tizimdan qanday foydalanishni o'rgatganmiz.

amoCRM joriy etilganidan keyin kompaniya natijalari
Qo'ng'iroqdan uchrashuvlar 26,3 % oshdi
Uchrashuvni bitimga aylantirish 22,8 % oshdi
Siz ham xohlaysizmi?
Murojaat qiling va biz sizning biznesingizni yanada samaraliroq qilamiz
Контакты
+998 78 113 49 99
info@icorp.uz

г. Ташкент, ул. Тараса Шевченко 36А
Made on
Tilda