Biznes maktabida sotuv bo'limini avtomatlashtirish
kompaniya haqida
Alpha Education — Toshkentdagi biznes maktab boʻlib, u menejment, moliya, marketing, savdo va Soft Skills yoʻnalishlarida kurslar va ochiq maʼruzalar oʻtkazadi, ular orasida muzokaralar olib borish, ishontirish va taqdimot koʻnikmalari mavjud.
Muammolar
Mijozlarga xizmat ko'rsatishning chalkashligi
Barcha aloqalar ulangan yagona tizim yo'q, shuning uchun bir mijoz bilan bir nechta menejerlar ishlaydi.
Mijozlar bilan ishlashning yagona qoidalari yo'q
Menejerlar mijozlar bilan o'ziga xos tarzda muloqot qilishadi va mijoz bilan ishlab chiqish uchun yagona tartibga solish yo'q.
Menejerlar mijozlar bazasi bilan ishlamaydi
Murojaat qoldirgan, lekin xarid qilmagan mijozlarning osishi yo'q, ma'lumotlar bazasi orqali qo'ng'iroqlar va pochta jo'natmalari mavjud emas.
Analitika yo'q
Ilovadan sotuvga o'tish to'g'risida ma'lumotlar yo'q, menejerlarning ishi haqida ma'lumotlar yo'q
Yechimlar
Biz qoidalarni yozdik va sotuv voronkani o'rnatdik
Savdo hunisining har bir bosqichida ma'lum harakatlar o'rnatiladi: menejerga qo'ng'iroq haqida eslatib turish, standart xat yuborish. Tizimning o'zi o'z vaqtida menejerga mijozni qayta ishlashning keyingi bosqichini ko'rsatildi.
Murojaat kanalari bilan bilan integratsiya
Ijtimoiy tarmoqdan kelgan barcha xabarlar tarmoqlar, qo'ng'iroqlar, sayt so'rovlari, messenjerlarning xabarlari va onlayn chatlar amoCRM-ga yuboriladi.
Sipuni onlayn telefoniya
Mijozlarning barcha so'rovlarini yozib oladi. Telefon avtomatik ravishda bitim kartasiga biriktiriladi, sotuvchilar raqamni terish uchun vaqt sarflamaydilar, ular bir marta bosish bilan qo'ng'iroq qilishadi. Savdo bo'limi boshlig'i istalgan vaqtda yozuvni tinglashi va agar kerak bo'lsa, menejerga har xil turdagi mijozlar bilan qanday ishlashni aytib berishi mumkin.
Analitika
Endi savdo bo'limi boshlig'i ilovalar, mijozlarni qayta ishlash, konvertatsiya qilish va menejerlarning onlayn ishlashi haqida barcha ma'lumotlarga ega.
Korporativ trening o'tkazildi
Menejerlarni tizimda ishlashga o‘rgatib, “CRM-fikrlash” usuli bo‘yicha tizim nima uchun kerakligini tushuntirdik. Shuningdek, biz menejmentga qanday ko'rsatkichlarga e'tibor berish va tizimdan qanday foydalanishni o'rgatganmiz.
amoCRM joriy etilganidan keyin kompaniya natijalari
Tashrif uchun qoʻngʻiroqlarni konvertatsiyasi 24,7% ga oshdi
Bitimga tashrif buyurishi 28% ga oshdi
Qo'rg'oshinni qayta ishlash tezligi 3 barobar oshdi
Siz ham xohlaysizmi?
Murojaat qiling va biz sizning biznesingizni yanada samaraliroq qilamiz
Murojaat qilish
Yana keyslar
Murad Buildings
Qurilish kompaniyasining sotuv bo'limini avtomatlashtirish